tisdag 10 november 2009

Stundande förkylning.

Jag vet att det är nästan helt totalt ointressant att läsa klagomål över att jag är sjuk. Men vad ska jag annars skriva om då jag känner mej såhär. Oinspirerad. Hängig, pluffsig, omotiverad. Ömmande muskler. Halsont. Huvudvärken ligger som ett disigt, tunt molntäcke över de få tankar jag orkar tänka. Den fruktade influensan verkar vara ett faktum. Den kanske har nått även mej.

Jag som var så taggad på milsrundan imorgon. Vi får se hur det blir med den. Nä. Nu lägger jag mej under täcket och tittar på film. Severine köpte andra delen av Narnia, Prince Caspian, åt sjuka barnen idag. Den blir finfin även för mej.

Här kommer en bild jag tycker mycket om, som väger upp allt mitt klagande.

Speciellt gillar jag hattarna.

Bisous, Mirjam

Inga kommentarer: