fredag 25 september 2009

Friday I'm in love.

Veckans kanske bästa dag. Så mycket bättre än alla andra vardagar. Fredag är dagen då vi festar till det med lite extra mycket eftermiddagsfika, äter middag ännu senare än sent (klockan är 22 och vi har fortfarande inte ätit). Morgonen då jag äter frukost senare och längre än andra morgnar, förmiddagen då jag är ovanligt alert och kreativ.
Den här fredagseftermiddagen gick vi till parken en gata bort. Himlen var blå, solen var så solig, och det var tjugotre grader varmt.

Juliette, Emma, Victor och Paul.
Blåbärsmuffins, fast-med-hallon-istället, med crumble. (Recept kommer i separat inlägg!)

Söt.

Killen kan det där med poser.

1 kommentar:

Erica sa...

å så goda de ser ut! allt ser gott ut!
Jag har för övrigt hittat vääääärldens godaste scones-recept! har jag sagt det? me liike!
ge mig din adress kvinna!